hoboblues.blogg.se

gotta work on my swing gotta do my own thing

Publicerad 2013-08-18 10:39:00 i hej,

hej blöggen sen sist vi sågs har jag fått ett jobb och sagt upp mig och druckit vitt vin druckit rött vin druckit rosévin druckit öl druckit dirty banana druckit cider, ja ni fattar. Jag har fått nya vänner jag har hånglat jag har ätit tripple cheese på max jag har bazat jag har varit full jag har varit dum jag har varit snäll jag har dagen-efter-dejtat jag har bränt 2000 spänn på 2 veckor. Bra jobbat jag vet:-) En miljon andra saker har också hänt pga livet är bäst fnissfniss & betyder detta att jag bloggar igen??

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-19 10:36:28

ÅH SÅ STILIG hihi ;);););)

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-08-19 10:37:36

Men hoho du anonyme själ, tackar, själv tycker jag att mitt ben ser amputerat ut men kul att du tycker så, verkligen kul! :))))))

Svar: hahahahahaha josefin keepin' track on the comments yo
*mig blir du snart kär i*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela