hoboblues.blogg.se

men kärlek har svikit mig allt för många gånger och jag vill ha dig

Publicerad 2013-08-26 19:08:58 i hej,

 
ytterst charmiga fyllekärleksbilder på mig och junkfood någon av de lite för många gånger jag druckit lite för mycket, blivit lite för full och ätit lite för mycket pommes. för jag går ut hela tiden men blir mest förvirrad för jag är så less på att ragga lol. Jag har ju lärt mig av allt det här att saker bara tar slut och det passar mig inte alls eftersom jag så lätt faller. Vill ha något nytt något annorlunda något som känns, ba lifta till berlin eller paris eller göteborg, fly med en enkelbiljett och se om jag överlever, ta hål i öronen för det har jag aldrig gjort hähä you only live once vare va. Umeå I love you but you're bringing me down :'[[

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela