hoboblues.blogg.se

I learn to cry for someone else I can't get by on an odds and ends love that don't ever match up

Publicerad 2013-06-02 20:11:00 i foodelicious,

this is 4 u fanny, vet du älskar mig + mat:
här är en mosig jag med en köttbulle i gapet
rostat valnötsbröd med salami på ska jag precis äta här mmm
vattenmelon I love u<3
här var jag onykter med en rostad mandel i käften, vackert
mycket smink runt ögena och en honungsmelon på desertgaffeln, good times
lingondricka ur sugrör. helt ok gott.
låtsas-magnum almond!!! nästan som the real deal, mycket nöjd
avslutar med en smakfull bild på mig då jag slaskar i mig en apelsin. ser ut som att den var mycket go'. puss och hejdå bloggis, god only knows när vi ses igen !♥!♥!♥!♥!♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela