hoboblues.blogg.se

I am alone at midnight been trying hard not to get into trouble but I I’ve got a war in my mind

Publicerad 2013-03-17 18:20:00 i hej,

har haft den lugnaste helgen sen förevigt och typ inte träffat 1 enda person??? därmed har jag blivit en crazycatlady = pratat djupa känslor med mina katter .....
they luv it men jag känner NU MÅSTE NÅGE HÄNDA !!!
på måndag smäller det, skolan better watch out cuz' im feeling tagg som satan
kommer bland annat leverera detta linne jag sytt & tryckt till min rektor (?!?!) som frågat efter mig pga han ville stötta min verksamhet<33 han e ascool och heter stellan
jag kommer även med största sannolikhet äta punchgodisar (även om chansen är liten att det blir twins som på bildn) för jag är supersugen
sen kommer jag hänga med dessa brudar, miss u so much flera dar sen vi sågs nu lix hur har jag klarat mig :''O
 
klart slut hoppas er vecka äg ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela