hoboblues.blogg.se

I threw my hands in the air said show me something, he said if you dare come a little closer

Publicerad 2013-03-26 13:31:00 i foodelicious,

vad har jag, webcamen & magen haft för oss på senaste tiden undrar ni??? lets take a look ok:
har alltså ätit tårta i skål med dessertgaffel ***tips
ostkrokar mumz love
även en nattmacka med gurka har jag avnjutit halvnaken i sängen porr osv ;--)
bakat nån slags röra när jag kommit hem en natt & stolt poserat med den framför webbis lol
godiständer är ganska gott ett + är att man blir så snygg i dom (skoja)
en gång var jag överlycklig och åt varmkorv utan bröd, bästa i livet<3
här är en överexponerad kinesisk tépåse & jag, exotiskt javisst
& en gång åt jag påsk-choklad d var gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela