hoboblues.blogg.se

in my life why do I smile at people who I'd much rather kick in the eye

Publicerad 2013-03-09 12:58:19 i hej,

Sen sist så har jag:
varit på alla-hånglar-med-alla-fest
sovit med precis den jag ville
älskat livet hatat livet
fått vårkänsla (!!!!!!<3!!!!!!)
vridit om fannys nipples
köpt godis för 3.90kr/hg
tjuvlånat grannens spark
druckit vin
fått superkluvna hårtoppar
hängt på riksdagen
sett Annie Lööf
övertrakasserat mitt konto
pratat sex med alla alltid
köpt en ny deo
varit kärleksförvirrad och livsförvirrad och pengaförvirrad och alla andra typer av förvirringar
blivit krossad blivit förbannad blivit helad för att bli bländad igen
gråtit till Trinny & Susanna stylar Sverige
varit värdinna på 2 olika efterfester i 2 olika byggnader 2 olika kvällar
hånglat :')
åkt taxi utan att betala w00p
finally fått träna min nu friska (....typ) kropp
varit olaglig
varit laglig
typ sånt, ja betyder det att jag bloggar igen???? Ingen vet inte jag heller life is exciting lol

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-10 00:36:30

du bloggar igen snälla maja enda glädjen i mitt liv jö

Svar: well ok rå babe I'll do it for you<3
majken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela