hoboblues.blogg.se

jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig om du ligger med mig : det kommer aldrig va över för mig

Publicerad 2013-03-24 20:08:00 i hej,

yo bloggish
jag har varit mke full & mke upptagen på senaste tiden därav bloggtorka. eh fast lol ok skoja jag är en s.k ~dålig bloggare~ pga bloggar aldrig och när jag göre är jag asweird med dålig bildkvalitet på picsN menmen !!! min blogg jag bestämmer !!! tänkte idag visa drunkmoments som förevigats med min mobil, kul va:
här var jag alltså full som en kastrull på O'Learys med finfolk som sällskap
här var jag full med brudar, älskar att våra samtalsämnen alltid börjar på S slutar på EX<3
här var jag full i en suddig spegel på 5ive med hårdrocksfanny & gullislotta
här var jag full med moa på en buss hihi goz :'')
här var jag full på en annan buss med nå andra snyggingar hihi lika goz dock :'')
här var jag full med maja i en instarape *badass*
här var jag full i vad som blev världens komiskaste & randomaste mms..... varsego' josse<////3
fast jag har också varit nykter ibland & gått på lottas konstutsällning som var SÅ JÄKLA BRA
serri
Alla måste kolla hennes blogg, stalka hennes liv och köpa hennes tavlor
--------------->  http://baik.blogg.se/     <---------------
 
 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-24 22:40:41

Tack Maja :)

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-24 22:42:25

ps. äg ut när du bloggar friendo ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela