hoboblues.blogg.se

oh

Publicerad 2013-03-27 15:45:00 i foodelicious,

börjar (intala mig att jag) tillfriskna (r) och tänkte fira med lite fuuud pga det är gott & jag har fortfarande en massiv överdos av bilder på min dator 8-))
från exempelvis detta tillfälle då jag åt blueberry Lindtchoklad mmmmm köp den genast den är ASGO'
eller här då jag förevigade mig själv iförd Lovas onepiece ätandes yoghurt
här är jag istället iförd min onepiece & äter smörgåstårta = bästa saken man kan äta, ja???
eh en annan gång, i samma säng och onepice fast här gnager jag istället på en sur skalle :'')
dricker kaffe på skolan & försöker posa-utan-att-posa så att ingen breve mig ska misstänka vad jag gör lol
~~NATUTGOUDIZ~~
här var jag ett cool kid och åt Darth Vaders huvud, sweet memories
avslutar med mig avsugandes en klubba
 
have a good day peepz luv u all
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela