hoboblues.blogg.se

oh, your kisses sweeter than honey and guess what so is my money

Publicerad 2013-03-25 12:02:00 i hej,

har fått en ny favvo-drog nämligen ...... KEXCHOKLAD mmmm det är så gott
+ att jag hette KEXCHOKLADEN på apberget, brings back memories<3
en dålig sak är dock att det på varje litet ica alltid är superbillit' att köpa många = jag köper många = jag äter många = ej bra fast gott
har även fått ett blåmärke på armbågen när jag ramlade ihop i ett trapphus en kväll ****coolt**** tråkigt ba att det ej syns på bild x(
 
annars då????? har precis gjort ett NK prov & jag tror att jag klarade det YIPPI-KA-YEY
lol bloggar endast 4 u josefin hejhej

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-25 12:22:46

;*

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-25 12:24:06

bjuti förresten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela