hoboblues.blogg.se

round and around and around and around we go

Publicerad 2013-03-26 17:13:00 i hej,

har blivit sjuk som en gris fast jag nyss blivit frisk fml osv ;(
dock ! är det lite bra pga jag kan chilla sate mvh lazy.
har tillägnat denna dag åt batman & redan sett:
*batman begins
*the dark knight
samt:
*näst senaste avsnittet av The Mentalist
*senaste avsnittet av Glee
nedladdat & klart för vidare mosning av mitt redan mosade huvud finns:
*the dark knight rises
*senaste avsnittet av The Mentalist
 
!!! crazy_gurl_watching_moviesNshit !!!
 
lol fast om jag känner mig själv rätt kommer jag somna dirr jag trycker på play för jag är en enda stor slemboll & jag måste bli frisk till på torsdag !!! för då ska vi supa !!!
 
ja jaja hejdå från mig & batman
 
<3

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-27 09:40:31

U go girl! Håller tummarna för din snuva! Bra att du bloggar sockerbiten :**

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-27 09:40:58

ALLTSÅ USCH FÅR ETT CP-DAMP-RYCK PÅ MIN KLASS ATM

Postat av: Josefin

Publicerad 2013-03-27 09:41:32

Dom är nå så jävulskt högljudda att jag inte kan njuta av att läsa ditt inlägg -_- sry för spårader kommentare hehe nämen ska ge mäh

Svar: Lol babe give 'em hell!!!
majken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela