hoboblues.blogg.se

jag har tråkigt pls dont judge me thnx

Publicerad 2013-10-03 20:41:00 i hej,

Vad har du haft på dig idag?
blåa midjehöga jeans samt grå midjekort hoodie. svart kappa, svart halsduk, svart ryggsäck, svarta kortisvantar, inte svarta skor. nu vet ni, tänka sig va tur för er! grattis
Hur mår du?
sjukt olika heletiden, men brukar always look on the bright side of life för då blir allt ägigare mvh tönt. börjar bli frisk från min förkylning tex!!!!! så förutom olika tillfälliga paniker mår jag asBRA
Vad önskar du just nu?
good times for a change, som i the smiths-låten ni vet tack på förhand.
Vad ska du göra imorgon?

ringa massa jobbiga jobbsamtal och typ möta josse i stan för att bränna pengar jag inte har cuz thats how we get d0wn yo?!?!

Och vad ska du göra på fredag?
meh det är ju fredag imorgon din tokfis!
Vad skrattade du senats åt?
troligtvis nått josse sa när vi åkte buss hem pga hon e kul den mänschan :-P
Vad grät du senast åt?
kärlek, kärlek, alltid käääärlek.

Senaste köp?
menar du idag så: en ajfån, körkortsböcker, svarta jeans, te. all u need man.
Vem sov du senast med?
om man räknar katter: yorek. om man inte räknar katter: johanna.
Vad läser du just nu?
har just läst ut harry potter och fenixorden<3<3<3<3
Senast sedda film?
gills bio??? isf känn ingen sorg ÅÅÅÅ DEN E SÅ BRA
Vem var den senaste som ringde dig?
Pappsi
Senast 3 inkomna sms?
"Hej! Skulle du få problem att surfa eller skicka mms från din mobil kan du få hjälp att själv ställa in den på telia.se/installningar. Mvh Telia" (sry men telia måste va tråkigast i hela fucking världen att få sms från??)
"Mat!"
"Dvd!! Går ut då!!"
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Gg!!!!!"
Vem skrev senast till dig på facebookchatten?
♥Lina♥
Dagens bästa.
Att emelie & maja var på bc!!!!!!! att jag äntligen fick träffa folk!!!!!! blir så weird när jag e sjuk & avskärmad!!!!!!

klart slut puss o kram

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2013-10-03 22:46:34

YES DU BLGR BBY SO HAPPY NURÅ

Svar: only 4 u babe
*mig blir du snart kär i*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela